Puding Roti Pisang Yang Sangat Sedap

Assalamualaikum. Sebelum ni saya pernah buat puding roti kastard dan juga puding roti epal. Kali ni saya nak buat puding roti lagi tapi tukar puding roti pisang. Sedap sangat puding ni. Boleh la buat menu berbuka puasa nanti. Kalau makan puding ni bersama sos kastard pun sedap jugak. Tapi makan puding ni saja pun dah cukup sedap. Kalau nak makan bersama sos kastard, boleh kurangkan sikit gula di dalam puding roti pisang ni sebab sos kastard dah ada rasa manis. Continue reading “Puding Roti Pisang Yang Sangat Sedap”

Ayam Panggang ala Kenny Rogers 

Assalamualaikum. Siapa yang suka makan Kenny Rogers Roasters? Ha sedapkan? Tapi nak makan selalu sangat kat restoran tu mesti fikir 2 3 4 kali kan? Hehe.. Sebab harga yang agak mahal. Baru-baru ni saya ade pergi makan kat situ tapi rasanya portion ayam semakin kecil berbanding dulu. Mungkin untuk menjimatkan kos. So hari ni saya nak kongsikan resepi ayam panggang ala Kenny Rogers ni. Dengan kos yang rendah, kita dapat makan ayam sesedap Kenny Rogers dan boleh buat selalu. Hehe..  Continue reading “Ayam Panggang ala Kenny Rogers “