Roti Puri

Assalamualaikum. Hari ni saya nak kongsikan resepi yang simple dan sedap. Mungkin korang selalu jumpa roti puri ni kat kedai mamak kan.. Hari ni saya nak tunjukkan cara macam mana nak buat roti puri ni. Memang sangat-sangat senang nak buatnya. Makan panas-panas lagi sedap. 1 adunan ni cukup untuk makan 2@3 orang je kalau tengah panas-panas tu. Sedap dan rangup. Kena pulak dengan sambal. Perghh!! Memang tak pandang kiri kanan dah. Hehe.. Makan dengan kuah kari pekat pun sedap. Kali ni saya buat sambal sardin sebagai pencicah roti puri ni. Continue reading “Roti Puri”