Fudgy Brownies Paling Mantap

Assalamualaikum. Entry kali ni saya nak kongsikan cara untuk membuat fudgy brownies yang paling sedap. Fudgy brownies ni sebenarnya lebih kurang sama macam brownies kedut yang pernah saya kongsikan sebelum ni. Cuma untuk resepi kali ni ada kelainan sikit sebab ada tambahan coklat di dalam brownies ni untuk menjadikannya lebih sedap dan fudgy. Rasanya lebih chewy.

Continue reading “Fudgy Brownies Paling Mantap”

Nutella Brownies 

Assalamualaikum. Siapa yang suka makan brownies? Ha sebelum ni saya pernah kongsikan resepi brownies coklat dan brownies kedut. Kali ni saya kongsikan pula resepi nutella brownies. Kalau sesiapa yang nak resepi brownies coklat yang mudah dan sedap boleh klik kat sini. Untuk resepi brownies kedut pula boleh klik kat sini. Ada jugak resepi nutella cupcake saya pernah buat sebelum ni. Nutella cupcake yang cuma guna 3 bahan je. Boleh klik kat sini untuk tengok resepinya. Memang sangat sedap walaupun cuma guna 3 bahan je. Tak rugi mencuba.  Continue reading “Nutella Brownies “