Resepi Cakoi Lembut dan Mudah

cakoi

Assalamualaikum. Siapa kat sini peminat cakoi? Banyak orang jual cakoi kat pasar malamkan @ tepi-tepi jalan. Kalau dapat yang sedap tu untung la. Hehe. Kalau tak sedap rasa serik pulak nak beli lagikan. Sebenarnya nak buat cakoi ni bukan la susah sangat. Lebih senang daripada buat donut. Bahan-bahannya pun bahan yang biasa ada kat rumah. So memang senang la nak buat. Cuma rajin @ tak rajin je la. Hehe.. Lagi pun buat sendiri ni memang puas hati kalau sedap dan menjadi. Boleh makan banyak. Haha..

Continue reading “Resepi Cakoi Lembut dan Mudah”