Masak Lemak Pucuk Kurma

Assalamualaikum. Kali ni saya nak kongsi tentang resepi masak lemak pucuk kurma dan juga sayur pucuk kurma itu sendiri. Ha…siapa yang pernah dengar nama pucuk kurma ni @ pernah tengok? Pucuk kurma ni sejenis sayuran. Mungkin ramai yang tak tahu. Saya sendiri pun tak pernah dengar nama sayur pucuk kurma ni. Tapi sebenarnya selama ni pucuk kurma ni ada je tumbuh kat belakang rumah mak saya di kampung. Cumanya mak saya sendiri pun tak pernah kutip dan memperkenalkan pucuk kurma ni pada anak-anak. Hehe. Continue reading “Masak Lemak Pucuk Kurma”