Fudgy Brownies Paling Mantap

Assalamualaikum. Entry kali ni saya nak kongsikan cara untuk membuat fudgy brownies yang paling sedap. Fudgy brownies ni sebenarnya lebih kurang sama macam brownies kedut yang pernah saya kongsikan sebelum ni. Cuma untuk resepi kali ni ada kelainan sikit sebab ada tambahan coklat di dalam brownies ni untuk menjadikannya lebih sedap dan fudgy. Rasanya lebih chewy.

Continue reading “Fudgy Brownies Paling Mantap”

Brownies Coklat Mudah

brownies coklat

Assalamualaikum. Alkisah brownies coklat di hari raya baru-baru ni.. Raya tahun ni saya beraya di rumah mertua ni Klang. Raya pertama je kat sana. Raya kedua dah balik ke Pahang sebab tak banyak rumah nak pergi kat Klang. Semua saudara mara dah berkumpul satu rumah. So dah berjumpa dengan dorang semua kat situ. Jadinya raya kedua kami balik ke Pahang untuk lawat saudara mara belah saya pulak.

Continue reading “Brownies Coklat Mudah”