Ayam Mentega Telur Masin Paling Sedap

Assalamualaikum. Hari-hari nak fikir pasal masak ni penat jugak. Bukan penat apa, tapi penat sebab selalunya takde idea nak masak apa. Bila dah ada idea menu, bahan pulak yang takda. Haha. Saya rasa mesti ramai yang mengalami masalah macam saya ni kan? Terutamanya geng-geng suri rumah yang hari-hari kena fikir menu masakan untuk keluarga. Hehe. Tapi hari ni saya nak cuba resepi baru iaitu ayam mentega telur masin a.k.a salted eggs butter chicken. Saya tak pernah lagi masak ni. So baru la untuk saya. Hehe. 

Continue reading “Ayam Mentega Telur Masin Paling Sedap”