Kacang Buncis Goreng dengan Telur Pedas

Assalamualaikum. Hari ni saya nak bagi resepi yang simple dan sempoi je iaitu kacang buncis goreng dengan telur. Bujang-bujang boleh la masak ni sebab senang sangat je. Heh. Senang dan sedap. Kalau nak cepat duduk kat dapur memang saya masak sayur yang senang-senang macam ni je. Masak sambil nak tengok anak-anak kena la masak laju-laju. Kalau tak, memang banyak la projek diorang buat nanti. Hehe.. Continue reading “Kacang Buncis Goreng dengan Telur Pedas”