Pai Susu

pai susu

Resepi pai susu yang pernah viral suatu ketika dahulu. Sekarang baru nak buat. Hehe.. Sebab masa tu belum ada channel Buat Orang Lapo ni. Senang jugak la nak buat pai ni. Rasa pun sedap. Lebih kurang macam rasa tat telur. Resepi ni viral sebab boleh di masak menggunakan pan atas dapur biasa tapi dalam video ni saya masak menggunakan oven. So kalau tak ada oven, boleh la masak pai ni atas dapur biasa guna non stick pan.

Continue reading “Pai Susu”