Shepherd Pie (Cottage Pie) 

Assalamualaikum. Hari ni sesi menghabiskan kentang 3 kilo yang ada kat rumah ni. Alkisah terbawa balik kentang mak mertua yang dia beli untuk dia masak kat warung dia. Guna sikit-sikit, akhirnya habis jugak. Hehe.. Last 4 biji ni saya gunakan untuk buat shepherd pie atau nama lainnya cottage pie. Sesiapa yang ada kentang banyak kat rumah tu boleh la cuba buat resepi ni. Memang sedap. Nak buatnya pun tak la susah sangat. Cuma ada banyak step. Tapi cara nak masaknya memang senang sangat. Continue reading “Shepherd Pie (Cottage Pie) “