Spaghetti Carbonara Simple

Assalamualaikum. Aktiviti hujung minggu macam biasa membeli belah stok barang-barang dapur dengan suami dan anak-anak. Selalunya saya list semua barang yang nak di beli supaya lebih senang dan cepat nak beli sambil nak bawak anak-anak kecil. Tapi walaupun dah buat list, kadang-kadang terbabas jugak beli bende lain yang tak ada dalam list tu. Hehe.. Macam 2 minggu lepas saya terbeli sos prego carbonara. Hehe. Bukan terbeli sebenarnya tapi lebih kepada sengaja beli sebab dah lama tak makan spaghetti carbonara. ?? tapi bila dah beli tu tak buat-buat pun lagi spaghetti tu. Dah 2 minggu tersimpan kat dalam almari, baru hari ni terasa nak makan spaghetti. Continue reading “Spaghetti Carbonara Simple”