Nutella Brownies 

Assalamualaikum. Siapa yang suka makan brownies? Ha sebelum ni saya pernah kongsikan resepi brownies coklat dan brownies kedut. Kali ni saya kongsikan pula resepi nutella brownies. Kalau sesiapa yang nak resepi brownies coklat yang mudah dan sedap boleh klik kat sini. Untuk resepi brownies kedut pula boleh klik kat sini. Ada jugak resepi nutella cupcake saya pernah buat sebelum ni. Nutella cupcake yang cuma guna 3 bahan je. Boleh klik kat sini untuk tengok resepinya. Memang sangat sedap walaupun cuma guna 3 bahan je. Tak rugi mencuba.  Continue reading “Nutella Brownies “

Brownies Kedut Mudah

Assalamualaikum. Kepada semua peminat brownies, hari ni saya nak kongsikan resepi brownies kedut yang mudah dan sangat sedap. Rasanya kalau bukan peminat brownies pun boleh jatuh cinta kot kalau rasa brownies ni. Heheh.. Brownies ni sangat moist kalau tak terlebih bakar. Cara buat pun sangat la senang nak simple. Tak perlu guna mixer pun. Guna senduk kayu yang ade kat dapur tu pun dah boleh buat dah brownies yang super sedap dan moist ni.

wp-1491821816400.

Continue reading “Brownies Kedut Mudah”