Jejari Kentang Cheese Resepi Viral

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Hai semua. Bertemu lagi kita di entri kali ini. Hari ni saya nak kongsikan salah satu resepi viral di media social iaitu jejari kentang. Resepi ni sangat mudah dan senang untuk di sediakan. Boleh ajak anak-anak buat dan tolong bentukkan jejari kentang ni sama-sama untuk isi masa lapang mereka. Saya pasti anak-anak mesti suka. Hehe.

Continue reading “Jejari Kentang Cheese Resepi Viral”

Potato Wedges dengan Sos Cheese

potato wedges

Assalamualaikum.. Siapa yang suka makan potato wedges yang macam kat KFC tu? Ha..hari ni saya nak share resepi potato wedges dengan sos cheesenya sekali. Senang je sebenarnya nak buat potato wedges ni. Masa buat resepi ni saya buat guna 3 biji kentang je. Rasanya macam dah banyak sangat, rupanya tak cukup. Berebut anak-anak makan ?. Suka tengok anak-anak berselera makan makanan hasil air tangan sendiri. Hehe.

potato wedges
Continue reading “Potato Wedges dengan Sos Cheese”