Kek Chiffon Strawberi

Assalamualaikum. Semalam saya dapat order kek lagi. Bukan daripada pelanggan yang nak beli kek tapi daripada anak sendiri. Hehe. Minat sungguh anak sulung saya ni, Aqil, dengan kek. Suruh makan nasi tak nak. Asyik mintak nak makan kek je. Dia tak kisah kek apa-apa pun. Janji kek. Semuanya sedap. Jadi hari ni saya buat la kek untuk dia. Saya buat Kek Chiffon Strawberi sebab semua bahan dah ada kat rumah.  Continue reading “Kek Chiffon Strawberi”