Ikan Bilis Goreng Cili Padi Crunchy 

Assalamualaikum..Masak cili padi ni memang kegemaran suami. Tak kisah masak dengan apa-apa pun semua dia suka asalkan berasaskan cili padi. Ayam goreng cili padi ke..ikan goreng cili padi ke..telur goreng cili padi ke.. janji goreng cili padi, masak hari-hari pun takpe. Hehe. So hari ni saya nak kongsikan resepi ikan bilis goreng cili padi yang rangup dan juga tips macam mana cara untuk menjadikan ikan bilis ni kekal rangup setelah dimasak.

ikan bilis cili padi

Continue reading “Ikan Bilis Goreng Cili Padi Crunchy “

Nasi Air

Assalamualaikum..

Dulu2 zaman muda mudi kat universiti terengganu selalu sangat makan nasi air ni.. start kenal nasi air ni pun masa duduk terengganu la. Ada sorang makcik yang jual nasi air ni kat kolej memang sedap. Tiap2 minggu wajib beli nasi air dia. Dah bertahun tinggalkan terengganu, dah tak pernah makan nasi air. Continue reading “Nasi Air”