Kek Batik Biskut Marie Lembut

Assalamualaikum. Minggu lepas saya sekeluarga balik ke rumah mertua. Cadang nak bawa makanan untuk orang-orang di rumah mertua. Bukan ada apa-apa special event pun, cuma saja suka-suka sesekali nak bawa buah tangan untung dorang. Hehe.. Lagi pun bila makan beramai-ramai tu yang jadi lebih seronok dan lebih sedap kan.. Fikir punya fikir saya teringat nak buat kek batik biskut marie. Sebabnya kek batik ni senang dan cepat je nak buatnya dan tak memerlukan kos yang tinggi. Continue reading “Kek Batik Biskut Marie Lembut”