Jejari Kentang Cheese Resepi Viral

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Hai semua. Bertemu lagi kita di entri kali ini. Hari ni saya nak kongsikan salah satu resepi viral di media social iaitu jejari kentang. Resepi ni sangat mudah dan senang untuk di sediakan. Boleh ajak anak-anak buat dan tolong bentukkan jejari kentang ni sama-sama untuk isi masa lapang mereka. Saya pasti anak-anak mesti suka. Hehe.

Continue reading “Jejari Kentang Cheese Resepi Viral”

Potato Fritters (Cucur Kentang) Rangup

Assalamualaikum. Hujung minggu lepas saya balik ke rumah mertua. Rutin biasa setiap 2@3 minggu sekali balik jenguk keluarga. Dekat Klang je..sebab tu boleh balik selalu..hehe. Lagi pun sementara masih ada lagi ibu bapa kita ni baiklah kita jenguk-jenguk dorangkan. Sambil dorang pun nak tengok anak cucu. Setiap kali balik ke Klang memang saya akan beli barang-barang dapur dengan mak mertua. Mak mertua pulak beli barang-barang untuk warung dia. Al kisahnya masa suami saya angkat semua barang-barang tu, dia terbawak balik pulak kentang yang mak mertua saya beli. 1 plastik besar 3kg. Saya nak buat apa la dengan kentang banyak macam tu. . ?? Continue reading “Potato Fritters (Cucur Kentang) Rangup”