Potato Fritters (Cucur Kentang) Rangup

Assalamualaikum. Hujung minggu lepas saya balik ke rumah mertua. Rutin biasa setiap 2@3 minggu sekali balik jenguk keluarga. Dekat Klang je..sebab tu boleh balik selalu..hehe. Lagi pun sementara masih ada lagi ibu bapa kita ni baiklah kita jenguk-jenguk dorangkan. Sambil dorang pun nak tengok anak cucu. Setiap kali balik ke Klang memang saya akan beli barang-barang dapur dengan mak mertua. Mak mertua pulak beli barang-barang untuk warung dia. Al kisahnya masa suami saya angkat semua barang-barang tu, dia terbawak balik pulak kentang yang mak mertua saya beli. 1 plastik besar 3kg. Saya nak buat apa la dengan kentang banyak macam tu. . ?? Continue reading “Potato Fritters (Cucur Kentang) Rangup”